○哈,老师有糖派
2011年01月05日 15:37 羊城晚报 】 【打印共有评论0





24小时

我都在听!

我都在线!

电我吧:(020)87776887

Q我吧:(Q号)87776887

飞吻我:(飞信号)87776887

粤讲粤兴

大事小情

你讲我评

栏目主持人:一剑 漫画:春鸣

Q友xL:圣诞节嗰日,上数学课时,我地同老师讲:“Merry Christmas. ”佢答:“我地唔要崇洋媚外。”我地嘅数学老师系咪好有意思?到上英语课,老师要我地回答问题,我地话发糖先答,佢真系即刻返办公室攞糖。之我地答问题,答对咗老师就奖励一粒糖,同学好高兴,课堂气氛好活跃。我讲呢啲嘢畀羊城晚报听,系想街坊一起分享我地嘅快乐。

主持人:同样系讲学校嘅事,呢单就好趣致。依家啲物质咁丰富,学生仔点会志在“呃”粒糖仔来食,不过系喺繁重嘅学业之中,创造机会与老师同乐而已,但愿多啲咁样嘅“鬼马老师”。

[注释]呃:骗。

报料照登 未经核实

一剑

免责声明:本文仅代表作者个人观点,与凤凰网无关。其原创性以及文中陈述文字和内容未经本站证实,对本文以及其中全部或者部分内容、文字的真实性、完整性、及时性本站不作任何保证或承诺,请读者仅作参考,并请自行核实相关内容。

分享到: 凤凰微博 人人网 开心网
  共有评论0条  点击查看
 
用户名 密码 注册

所有评论仅代表网友意见,凤凰网保持中立。

     
凤凰时尚
热点图片1热点图片2
最热万象VIP
[免费视频社区] 锵锵三人行 鲁豫有约 军情观察室 更多
 
 
·曾轶可绵羊音 ·阅兵村黑里美
·风云2加长预告 ·天亮了说晚安
·入狱贪官菜谱 ·刺陵精彩预告片